Nereguli la casa de marcat

Cumpărătorii trebuie să fie foarte atenţi atunci când îşi fac cumpărăturile. Sunt din ce în ce mai dese situaţiile când produsele de pe raft aveau un preţ, iar la casă altul, evident mai mare.

Indiferent cât de mult ţi-ai păzi buzunarul, la un moment dat tot vei ajunge să cumperi din magazinul greşit. Cea mai des întâlnită situaţie este aceea când preţul produsului de la raft nu coincide cu cel de la casă şi pe care consumatorul trebuie să îl plătească. Dacă comerciantul refuză să îşi asume vina şi să înapoieze măcar diferenţa sau chiar întreaga sumă, atunci Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului are pârghiile legale pentru a soluţiona conflictul dintre vânzător şi cumpărător.

Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului nu se ocupă doar de “ţepe”, ci are ca principal scop să verifice dacă vânzătorul respectă prevederile legale în relaţia cu cumpărătorul (garanţie, retur, informare, conformitate).

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.