spot_img
vineri, 28 martie, 2025
AcasăActual Tele UNemultumiti de servicii

Nemultumiti de servicii

-

Cele mai importante servicii reclamate la Potecţia Consumatorului sunt cele de telefonie şi internet, televiziune prin cablu şi furnizare a energiei electrice. Sesizările au fost făcute telefonic, în scris sau pe e-mail, iar rezolvarea acestora se face în termen de 30 de zile de la depunerea reclamaţiei.

Doljenii sunt nemultumiţi de servicii. Cele mai multe reclamaţii ale consumatorilor s-au îndreptat către furnizorii de utilităţi – energie electrică, telefonie sau cablu. Cei mai mulţi apelează la această modalitate numai după ce au încercat să rezolve amiabil problema.

O plângere la Protecţia Consumatorului se poate depune prin completarea unui formular de sesizare online sau prin depunerea unei cereri la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia depusă se rezolvă în termenul legal, cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

Postări similare

sOCIAL MEDIA

9,952FaniÎmi place
12,985AbonațiAbonați-vă

Ultimele postări

Tele U Craiova
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.