Nemultumiti de servicii

Cele mai importante servicii reclamate la Potecţia Consumatorului sunt cele de telefonie şi internet, televiziune prin cablu şi furnizare a energiei electrice. Sesizările au fost făcute telefonic, în scris sau pe e-mail, iar rezolvarea acestora se face în termen de 30 de zile de la depunerea reclamaţiei.

Doljenii sunt nemultumiţi de servicii. Cele mai multe reclamaţii ale consumatorilor s-au îndreptat către furnizorii de utilităţi – energie electrică, telefonie sau cablu. Cei mai mulţi apelează la această modalitate numai după ce au încercat să rezolve amiabil problema.

O plângere la Protecţia Consumatorului se poate depune prin completarea unui formular de sesizare online sau prin depunerea unei cereri la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti. Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.

Reclamaţia depusă se rezolvă în termenul legal, cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.