Nucile şi beneficiile lor.

A venit şi sezonul nucilor. Acestea sunt fructe cu multe calorii, care provin din grăsimi sănătoase. Consumate moderat, nucile nu îngraşă. Nutriţioniştii recomandă gustări pe bază de nuci de 4 ori pe săptămână. Acestea sunt preferate a se consuma natur şi nu preparate termic. Bogate în fibre, nucile consumate împreună cu cereale integrale se digeră mai încet şi oferă senzaţia de saţietate, fiind recomandate în dieta de slăbire.

Toamna ne întâmpină cu bogăţiile ei, printre care se numără şi nucile. Acestea sunt fructe cu un bogat conţinut în grăsimi sănătoase Omega 3. Ele au un gust deosebit şi importante proprietăţi nutritive. Se recomandă consumarea acestora natur şi nu preparate termic. Adăugate în salate sau în iaurt, sunt benefice şi pentru inimă. Scăderea colesterolului este un alt beneficiu important al consumului de nuci. Deşi sunt bogate caloric, nucile ne ajută să slăbim. Proprietăţile antioxidante ale nucilor ajută la scăderea riscului de stres oxidativ. Nutrienţii anti-inflamatori din nuci contribuie semnificativ la sănătatea oaselor. Pentru consum se recomandă achiziţionarea de nuci de calitate. Acestea se păstrează bine într-un recipient etanş în frigider, timp de 6 luni sau la congelator un an. Cel mai mare producător de nuci din lume este China. Însă şi în România producţia de nuci este semnificativă, ţara noastră situându-se pe locul 7 în lume.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.