Alternative alimentare

Postul Paştelui este unul dintre cele mai aspre din an, astfel că nutriţioniştii recomandă alimente hrănitoare, precum linte, mazăre, migdale şi nuci, spanac şi broccoli, cereale integrale, dar şi fructe şi alte legume, fiind evitate alimentele procesate. Plafarele sunt căutate în acestă periodă de către craioveni pentru a diversifica alimentaţia din această perioadă.
Când ne gândim la alimentaţia de post ne gândim în special la alimentele clasice cum sunt preparatele pe baza de carofi, orez, paste fără ou, legume, leguminoase şi multă pâine. În ziua de azi oferta este mult mai bogată, avem o multitudine de produse la dispozitie. Alternative la alimentele deja obişnuite pentru perioada de post ar putea fi lintea, soia  şi preparatele din soia, germenii de cereale, hrişca şi fructele deshidratate.
Craiovenii au încercat lintea şi hrişca şi spun că sunt alimente foarte gustoase şi sănătoase.
În perioada postului, se recomandă să se consume cel puţin doi litri de apă pe zi, pentru a reduce riscul de tulburări ale tranzitului digestiv. De asemenea, sunt de evitat sucurile şi cafeaua în exces.

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.