Cum facem sesizare la OPC

S-a schimbat legea! De pe 28 februarie, toţi consumatorii din România vor drepturi suplimentare în relaţia cu comercianţii, iar cea mai importantă prevedere este că produsele considerate neconforme pot fi returnate în maximum 15 zile.

Ai cumpărat un obiect şi, deşi ai vrut să îl schimbi, ai fost refuzat? Nu ai fost tratat corespunzător când ai solicitat anumite servicii? Acum poţi depune o reclamaţie la Protectia Consumatorului pentru a soluţiona toate aceste probleme.

Orice persoană fizică poate depune o reclamaţie la ANPC. Reclamaţia sau sesizarea poate fi formulată în scris sau pe e-mail. Sesizarea se face în nume personal. Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare.

Reclamaţia depusă se rezolvă în termenul legal cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.

La telefonul consumatorului: INFOCONS: 021.9551, linie telefonică cu tarif normal, poţi obţine informaţii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau o reclamaţie în atenţia Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor.

De asemenea, ai putea dori...

1 răspuns

  1. Luminița spune:

    Vânzătoarea de la cofetăria Aida din Craiova mi-a vorbit foarte urât și ma dracuit când am fost pentru a 2 oară sa las comanda pentru un tort. Aștept răspuns pentru sesizare.

Dă-i un răspuns lui LuminițaAnulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.